Wednesday 2 March 2016

Diary #15

Time: 12:22
Location: My blue avatar
Date: 3/3/2016

Hi sayangs..
....

First of all, i would like to make it crystal clear the reason why i created this blog... why i wrote date, location and all the specific and so on..

Actually, aku tahu aku tak sehebat orang lain..
Tapi aku sangat menghargai detik2 dalam hidup..
yang baik mahupun yang buruk..

Jika aku tak diangkat di dunia,
Biarlah aku bermakna di sisi Allah Azza wa Jalla.

aku sediakan blog sebagai tatapan memori,
nasihat, peringatan utk yang tersayang..

Jika suatu hari nanti, aku tidak lagi berdiri atas tanah bumi.

Agar janganlah kau mengulangi mana-mana kesilapan yang aku buat..

Diary ku boleh jadi semua .. Nasihat,, tarbiah sentap, kisah silam, pahit manis, luahan perasaan.. sebab itu ia dinamakn diary..

Sebetulnya biarlah bila aku mati nanti, hidupku di atas muka bumi memberi erti..

Aku bukan warak, aku bukan terlalu mithali..

Tapi aku cuba..
 jadi ummah bererti..






No comments:

Post a Comment